Help & Support

Hoe kan ik mijn accountgegevens opvragen

Zoals de privacywetgeving het voorschrijft, mag edpnet uw persoonlijke gegevens zomaar niet bekend maken. Hieronder geven wij u graag een overzicht hoe u uw accountgegevens kunt opvragen/wijzigen:

Wijzigen van my edpnet- of abonnementgegevens: u kunt dit zelf doen via my edpnet of u vraagt dit aan via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de databank van edpnet geregistreerd staat.

Aanmaken van nieuwe my edpnet-gebruikers: schriftelijk met goedkeuring van de eigenaar van het abonnement of via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de databank van edpnet geregistreerd staat.

Opnieuw aanvragen van logingegevens: u kunt uw aanvraag telefonisch meedelen, maar edpnet zal de logingegevens enkel nadien versturen per post, per fax of per e-mail, naar een e-mailadres dat in de klantenadministratie in de database van edpnet geregistreerd staat.

Aanmaken mailboxen of wijzigen van e-mailadressen: u kunt dit zelf doen via my edpnet of u vraagt dit aan via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de database van edpnet geregistreerd staat.

 

Zie ook:

Ik verhuis en iemand anders, die op mijn adres gaat wonen, wil mijn abonnement overnemen

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren