Hoe kan ik mijn accountgegevens opvragen
Zoals de privacywetgeving het voorschrijft, mag edpnet uw persoonlijke gegevens zomaar niet bekend maken. Hieronder geven wij u graag een overzicht hoe u uw accountgegevens kunt opvragen/wijzigen:
Wijzigen van my edpnet- of abonnementgegevens: u kunt dit zelf doen via my edpnet of u vraagt dit aan via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de databank van edpnet geregistreerd staat.
Aanmaken van nieuwe my edpnet-gebruikers: schriftelijk met goedkeuring van de eigenaar van het abonnement of via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de databank van edpnet geregistreerd staat.
Opnieuw aanvragen van logingegevens: u kunt uw aanvraag telefonisch meedelen, maar edpnet zal de logingegevens enkel nadien versturen per post, per fax of per e-mail, naar een e-mailadres dat in de klantenadministratie in de database van edpnet geregistreerd staat.
Aanmaken mailboxen of wijzigen van e-mailadressen: u kunt dit zelf doen via my edpnet of u vraagt dit aan via e-mail vanuit een e-mailadres, dat in de klantenadministratie in de database van edpnet geregistreerd staat.
Zie ook:
Ik verhuis en iemand anders, die op mijn adres gaat wonen, wil mijn abonnement overnemen