Welke service garanties voor herstel kan edpnet mij aanbieden bij glasvezel
Als telecomspecialist weet edpnet als geen ander hoe belangrijk een snelle en stabiele verbinding is. Krijgt u ook koude rillingen bij de gedachte aan een halve week zonder internet of telefonie? Met een Service Level Agreement (verder te noemen: SLA) kiest u voor meer bedrijfszekerheid. edpnet biedt u de garantie op een oplossing of herstelling van een mogelijk defect aan uw internetverbinding.
Wij stellen onszelf de hoogste eisen wanneer het op de kwaliteit en de beschikbaarheid van ons netwerk aankomt. Daarom garanderen wij u een maximale hersteltijd van 8 werkuren met onze servicegaranties.
(Indien wij deze hersteltijd overschrijden krijgt u van ons een financiële compensatie.)
Waarom voor een SLA kiezen?
- Extra garantie voor de beschikbaarheid van uw verbinding
- Prioritaire helpdesk toegang
- Financiële compensatie wanneer de hersteltijd niet gerespecteerd wordt
Welk type SLA kunt u kiezen?
Next business day solution, €10 per maand
Een service solution contract volgens 8X5XNext Business Day (Garantie op herstelling van het gemelde probleem op uw adsl of vdsl-lijn binnen 8 werkuren van maandag tot vrijdag, van 8.00 u tot 19.00 u, exclusief feestdagen, support in het Nederlands of Engels)
24/7 solution, €50 per maand
Een service solution contract volgens 24X7 (garantie op herstelling van het gemeld probleem op de adsl/vdsl-lijn binnen 8 uren, 24 u op 24 u, 7 dagen op 7, inclusief feestdagen, support in het Engels)