Help & Support

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement bij mijn vorige telefoonprovider opzeggen

Zolang de bestelprocedure loopt bij edpnet, mag u ONDER GEEN BEDING uw abonnement opzeggen bij uw vorige provider (ook niet voor een latere datum). Doet u dat wel, dan kan edpnet niet garanderen dat wij het nummer correct kunnen transfereren.

 

 

Zie ook:

Wat moet ik doen als ik mijn nummer te vroeg heb stopgezet bij mijn telefoonprovider?

Wordt mijn contract bij mijn vorige provider automatisch stopgezet na de nummerportatie?

Hoe en wanneer word ik op de hoogte gebracht door edpnet dat mijn nummer is overgezet?

Zal ik gedurende een bepaalde periode telefonisch niet bereikbaar zijn?

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren