Help & Support

Waarom wordt mijn factuur als onbetaald weergegeven in my edpnet

Indien u online uw factuur betaald heeft, dan kan edpnet uw betaling onmiddellijk nakijken. Bij een betaling via bvb. een overschrijving kan het 3 à 4 dagen duren (afhankelijk van beide banken) vooraleer edpnet hiervan bericht gekregen heeft. Van zodra wij dit bericht ontvangen hebben, zal uw openstaande factuur als betaald weergegeven worden in my edpnet.

Indien uw factuur na een week nog steeds als onbetaald wordt weergegeven, kan u ons vrijblijvend een betalingbewijs doorsturen, per e-mail naar customercare_nl@edpnet.com of per fax naar 020 712 94 01.

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren