Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Wanneer moet ik mijn factuur betalen

Op onze facturen staat steeds de vervaldatum vermeld (bovenaan bij 'Gelieve het bedrag te betalen vóór).

Betaal uw facturen tijdig om mogelijke herinneringskosten en een tijdelijke blokkering van uw abonnement(en) te vermijden.

Of kies voor een automatische incasso, dat is handig en volledig automatisch.  U kan geen betalingen vergeten, alles wordt juist en op tijd betaald. U stuurt uw getekend mandaat (toestemming) naar edpnet en wij zorgen ervoor dat uw automatische incasso in orde komt.

Een mandaat aanvragen kan via de online SEPA pagina  U logt in met uw my edpnet gebruikersnaam en wachtwoord (die u kan terugvinden op uw configuratiedocument of uw bevestigingsdocument van uw bestelling). Volg daarna de nodige instructies.

Posted on Jan 23, 2015 | Tags:

Ik heb mijn antwoord niet gevonden

Contactgegevens

  • Edpnet BV
    Waterstraat 13
    4855 KL Walsoorden
  • Voor technische vragen: Ma-Vrij, 8u - 19u
  • Voor commerciële vragen: Ma-Vrij, 9u - 17u
  •  
  • 020 712 94 00
  •  
  • Ombudsdienst