Help & Support

Mijn verbinding is geblokkeerd, wat moet ik doen

Het te betalen saldo dient zo snel mogelijk te worden betaald.

Uw verbinding zal automatisch gedeblokkeerd worden na ontvangst van uw betaling op de edpnet-rekening. Hou wel rekening met een verwerkingstermijn van 3 werkdagen.

Stuur zeker uw betalingsbewijs via e-mail naar customercare_nl@edpnet.com.  Zo vermijden we mogelijke misverstanden.

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren