Help & Support

Kan ik mijn verbruik raadplegen

Indien u beschikt over een smartphone, dan kan u makkelijk uw verbruik nakijken dankzij onze applicatie:

Kan ik mijn verbruik raadplegen
Kan ik mijn verbruik raadplegen

Indien u niet beschikt over een smartphone, dan kan u uw mobiel verbruik via my edpnet nakijken.

Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op Mijn Configuratie en kies voor Mijn Mobile:

Kan ik mijn verbruik raadplegen

Er zal een overzicht van uw edpnet mobile abonnement(en) verschijnen. Klik op uw gsm-nummer:

Kan ik mijn verbruik raadplegen
  • Onder Mijn verbruik raadplegen vindt u een overzicht van het aantal verbruikte minuten, SMS’en en mobiele data en indien u reeds buiten-bundel verbruik hebt (en wat u hiervoor zal aangerekend worden.
  • Links ziet u de details van uw edpnet mobile abonnement (wat uw bundel omvat, uw gsmnr, uw simkaartnr, etc.).  U kan hier ook zien of oproepen naar buitenlandse nummers en speciale (VAS) nummers al dan niet toegestaan zijn of geblokkeerd zijn

    (Kan ik mijn verbruik raadplegen oproepen zijn toegestaan, Kan ik mijn verbruik raadplegen oproepen zijn geblokkeerd).

Kan ik mijn verbruik raadplegen

Tips

  • Klik op de knop Kan ik mijn verbruik raadplegen om een .CSV file te downloaden voor een gedetailleerd overzicht van uw edpnet mobile verbruik.
  • Als u de tarieven voor internationale gesprekken en roaming wenst te raadplegen, kan u op de link Prijslijst internationale gesprekken en roaming klikken om de prijslijst in pdf te openen.
    Kan ik mijn verbruik raadplegen
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren