Help & Support

Wat als ik niets nieuws kan uploaden naar mijn website

Uw webhostingabonnement geeft u recht op een aantal megabyte hardeschijfruimte om uw bestanden op onze webserver onder te brengen.

Indien de nieuwe bestanden die u naar uw website probeert te uploaden allemaal 0 kByte bestandsgrootte lijken te hebben, staat uw website meer dan waarschijnlijk vol. Hierdoor kunt u geen 'nieuwe', of beter gezegd: extra bestanden meer aan uw site toevoegen. De al geüploade bestanden blijven uiteraard gewoon staan, en uw website is nog steeds te bezoeken.

U kunt:

  • overbodige, grote bestanden verwijderen om plaats vrij te maken voor de nieuwe inhoud;
  • extra webruimte bijbestellen via my edpnet. Hiervoor surft u met uw webbrowser naar my edpnet en u logt in met uw my edpnet-accountgegevens. Dan gaat u naar het gedeelte Mijn hosting(s). In dit gedeelte van uw my edpnet-account vindt u alle prijzen terug. Zodra onze commerciële dienst de bestelling goedkeurt en op Opgeleverd zet in my edpnet, is uw hostingabonnement geüpgraded en zal uw website over extra schijfruimte beschikken.

 

Zie ook:

Wat als mijn website over zijn maandelijks bezoekersquotum?

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren