Help & Support

Ik heb problemen met mijn mobiele data

Controleer ook hier of de simkaart connectie heeft met netwerk. Wanneer dat het geval is, controleer je bij instellingen bij mobiele datanetwerk je gebruikersinstellingen. Deze moeten als volgt zijn:

- APN: edpnet.nl - Gebruikersnaam: internet - Wachtwoord: internet

Er kan ook nog een andere oorzaak zijn: controleer hiervoor je browser. Indien je internetpagina laat zien om contact op te nemen met ons, dan hebben we tijdelijk je data geblokkeerd. Wij willen niet dat je voor onvoorziene kosten komt te staan bij extreem verbruik (soms volledig onbewust.

Wanneer je contact met ons hebt opgenomen, overleggen we samen wat verder te doen. Bel naar 020 712 9400 of mail ons: info@edpnet.nl

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren