Help & Support

Ik heb problemen met mijn mobiele data

Controleer ook hier of de simkaart connectie heeft met netwerk. Wanneer dat het geval is, controleer je bij instellingen bij mobiele datanetwerk je gebruikersinstellingen. Deze moeten als volgt zijn:

- APN: edpnet.nl - Gebruikersnaam: internet - Wachtwoord: internet

Er kan ook nog een andere oorzaak zijn: controleer hiervoor je browser. Indien je internetpagina laat zien om contact op te nemen met ons, dan hebben we tijdelijk je data geblokkeerd. Wij willen niet dat je voor onvoorziene kosten komt te staan bij extreem verbruik (soms volledig onbewust.

Wanneer je contact met ons hebt opgenomen, overleggen we samen wat verder te doen. Bel naar 020 712 9400 of mail ons: info@edpnet.nl

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren