Help & Support

Ik heb problemen met mobiel bellen

Het komt soms voor dat je simkaart niet meer is verbonden met het mobiele netwerk.

Selecteer bij de instellingen van je toeste, bij mobiel netwerk een ander netwerk, en zet deze dan aansluitend weer terug op edpnet. De simkaart zoekt opnieuw verbinding. Lukt dit niet zet je toestel even helemaal uit en weer aan.

Biedt dit nog geen oplossing? Bel naar 020 712 9400 of mail ons: info@edpnet.nl

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren