Help & Support

Hoe vraag ik edpnet telefonie aan

Ik ben een nieuwe klant

U kunt uw telefonie-abonnement bestellen tesamen met een DSL-abonnement op onze website. U surft naar het DSL abonnement van uw keuze en drukt op Bestellen. De website zal u tijdens de bestelling de mogelijkheid bieden om telefonie erbij te bestellen.

Ik ben al klant

1. U kunt onze commerciёle dienst contacteren. Ze bezorgen u graag een offerte voor de overstap naar edpnet telefonie waarmee u u akkoord dient te verklaren. 

2. U kunt zelf bestellen: 

  • log in op my edpnet
  • ga naar Mijn administratieMijn bestellingen

 

Hoe vraag ik edpnet telefonie aan

 

 

  • klik op het winkelmandje naast uw DSL abonnement

 

Hoe vraag ik edpnet telefonie aan

 

 

  • klik op Bestellen onder edpnet telefonie 

 

Hoe vraag ik edpnet telefonie aan 

 

  • volg de stappen die onze website u biedt. 

 

 

Zie ook:

Wat is de minimumduur van mijn contract?

Hoe stap ik over van mijn huidige telefoonprovider naar edpnet?

Hoe en wanneer word ik op de hoogte gebracht door edpnet dat mijn nummer is overgezet?

Zal ik gedurende een bepaalde periode telefonisch niet bereikbaar zijn?

Kan ik mijn huidige telefoon en modem blijven gebruiken als ik overstap naar edpnet telefonie? 

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren