Help & Support

Hoe stap ik over van mijn huidige telefoonprovider naar edpnet


Bij het overstappen van een telefonieprovider naar edpnet dient u volgende stappen nauwgelet te respecteren:

 

  • Bestel eerst uw migratie door bij edpnet.
  • Zolang de bestelling bij edpnet loopt, zeg NIETS op bij uw vorige provider (ook niet voor een latere datum).
  • Zodra edpnet uw nummer activeert, mag u uw vorige provider contacteren voor de opzeg.
  • Sommige providers zullen u reeds proactief informeren dat uw nummer weggeporteerd wordt. Bij andere providers zal u zelf nog even contact dienen op te nemen.

 

Zie ook:

Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement bij mijn vorige telefoonprovider opzeggen?

Wat moet ik doen als ik mijn nummer te vroeg heb stopgezet bij mijn telefoonprovider?

Wordt mijn contract bij mijn vorige provider automatisch stopgezet na de nummerportatie?

Hoe en wanneer word ik op de hoogte gebracht door edpnet dat mijn nummer is overgezet?

Zal ik gedurende een bepaalde periode telefonisch niet bereikbaar zijn?

Kan ik mijn huidige telefoon en modem blijven gebruiken als ik overstap naar edpnet telefonie? 

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren