Help & Support

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu

Hebt u een DSL-abonnement besteld, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling met daarbij nuttige informatie. Vermeld dus zeker een actief e-mailadres bij uw bestelling!

Wij informeren u zodra wij een geplande activatiedatum ontvangen hebben. De loginggegevens sturen wij u per post, samen met uw eerste factuur en enkele belangrijke praktische richtlijnen.

Indien u ook hardware hebt besteld, dan stuurt edpnet de hardware naar het opgegeven leveringsadres. In normale omstandigheden ontvangt u de nodige hardware zeker vóór de activatiedatum van uw abonnement.

 

Zie ook:

Wanneer wordt mijn internet geactiveerd?

Ik verhuis. Hoe lang duurt het voordat ik weer DSL heb op mijn nieuwe adres?

Kan edpnet mijn DSL-abonnement activeren op de datum die ik zelf kies?

Wie installeert internet (en telefonie) op mijn adres?

edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details. U kan uw voorkeuren hieronder instellen.

Cookies instellen
Commerciële/Advertentie cookies zorgen ervoor dat getoonde advertenties op de edpnet website, subsites of Social Media relevant zijn voor u.
Minimale cookies accepteren