Help & Support

Vind hier het antwoord op uw vraag

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu

Hebt u een DSL-abonnement besteld, dan ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling met daarbij nuttige informatie. Vermeld dus zeker een actief e-mailadres bij uw bestelling!

Wij informeren u zodra wij een geplande activatiedatum ontvangen hebben. De loginggegevens sturen wij u per post, samen met uw eerste factuur en enkele belangrijke praktische richtlijnen.

Indien u ook hardware hebt besteld, dan stuurt edpnet de hardware naar het opgegeven leveringsadres. In normale omstandigheden ontvangt u de nodige hardware zeker vóór de activatiedatum van uw abonnement.

 

Zie ook:

Wanneer wordt mijn internet geactiveerd?

Ik verhuis. Hoe lang duurt het voordat ik weer DSL heb op mijn nieuwe adres?

Kan edpnet mijn DSL-abonnement activeren op de datum die ik zelf kies?

Wie installeert internet (en telefonie) op mijn adres?

Last updated on May 28, 2019 | Tags: